دیدار مسئولین حوزه مجازی با مدیریت مدرسه معصومیه

سه شنبه هفته جاری مسئولین «حوزه مجازی مهندس طلبه» با مدیریت محترم مدرسه علمیه معصومیه قم حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای ملکی جلسه ای برگزار نمودند.

در این جلسه رئیس مرکز، معاونت آموزشی و معاونت تربیتی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه که به ۴ساعت به طول انجامید، رئیس مرکزاقدام به ارائه گزارش از فعالیت های این مرکز از جمله تعداد مخاطبین که به تعداد ۱۲۰۰ نفر رسیده است، نمود و نیز از تغییر چارت مسئولین و شکل گیری اتاق فکر با شیوه ای نوین برای ایده پردازی و اجرا و نظارت  نکاتی را بیان نمودند.

در ادامه معاونت تربیتی اقدام به ارائه برنامه های خود نمود و از جمله آن می توان به تشکیل کارگروه مطالعاتی تربیت در فضای مجازی، بهره گیری از اساتید اخلاق کارآمد و مجرب، فرآیند ثبت نامی و سیستم تربیتی اعمال شده در مرکز اشاره کرد.

در بخش نهایی معاونت آموزشی به بیان برنامه های خود پرداخت از جمله استفاده از اساتید مجرب در دروس مختلف، تشکیل کارگروه های تخصصی در زمینه چارت درسی و … اشاره نمود.

در این جلسه فرایندی تعریف گردید که تعامل «حوزه مجازی مهندس طلبه» با مدرسه علمیه معصومیه بیش از پیش باشد و در زمینه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری از ظرفیت های این مدرسه و طلاب ان استفاده گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.