بیانیه حوز مجازی به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه حوزه مجازی به مناسبت روز جهانی قدس به شرح زیر اعلام میگردد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بعد از گذشت ۳۷ سال از طراحی هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره)، در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، فرصتی بی‌نظیر که هم‌آوایی، وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مسأله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل را در پی داشته است

 

به حول و قوه الهی در طول این ۳۷ سال استکبارستیزی و دفاع ازمظلوم که گفتمان غالب انقلاب اسلامی است، چنان هراسی و وحشتی را در سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم بین‌المللی فراهم ساخته است، که دیوانه‌وار دست به راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی و فتنه‌های تروریستی درسرزمین‌های اسلامی زده است.

در این میان شاهد تقویت جریان مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی در جای جای ممالک اسلامی هستیم.

 

قدرت گفتمان انقلاب اسلامی تا آنجایی رسیده است که قدرتهای بزرگ مادی عالم را واداشته تا زبان تکریم بگشایند و در مقابل خواسته‌های به حق ملت سرافزار ایران، سر تعظیم فرود آورند و نبرد دیپلماتیک برای درهم شکستن تحریم‌های ظالمانه و غیر انسانی غربی‌ها و احقاق حقوق هسته‌ای این ملت ازجمله است.

 

گروه تبلیغی ذوالفقار – حوزه مجازی مهندس طلبه- با تبعیت از آرمان‌های امام راحل عظیم الشان ره، و منویات نایب برحقش مقام معظم رهبری مدظله العالی، و با سلاح دانش و ایمان، روز به روز خود را برای تحقق آرمان‌ها و نقش‌آفرینی موثر در احیای تمدن بزرگ اسلامی مجهزتر می‌کند.

 

ما اساتید ، محصلان و کارگزاران «حوزه مجازی مهندس طلبه» در سراسر کشور ایران اسلامی و نیز اقصی نقاط جهان من جمله کشورهای آمریکایی و اروپایی ضمن حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس، از آحاد مردم ظلم ستیز و حامی مظلوم برای حضور پرشور در راهپیمایی سراسری روزجهانی قدس دعوت بعمل می آوریم. که با حضور حماسی خود و نصرت الهی، خواب را بر چشمان مستکبرین عالم حرام کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.